טיפול רגשי לילדים

מתי כדאי לי לגשת לטיפול רגשי עם הילד שלי?

ההורות הינה תהליך רצוף אי וודאות. התנהגותו של הילד לא תמיד ברורה לנו, ואנו לא תמיד יודעים כיצד להתנהג "נכון" בכל סיטואציה. אפילו כאשר יש לנו מספר ילדים, לא תמיד אנחנו יכולים להסיק מהתנהלותנו מול ילד אחד להצלחה מול ילד אחר שלנו.

לעיתים מופר המאזן בין ההצלחות שלנו בהורות לבין תחושות של כשלון, ואנחנו מרגישים יותר ויותר חסרי אונים, והתנהגותו של הילד נראית לנו יותר ויותר קיצונית, מוזרה, לא מותאמת לגילו ולסיטואציה. זה הזמן לנסות ולהיעזר בטיפול רגשי, המותאם לילד ולמאפייניו הייחודיים. לעיתים אפילו טיפול קצר וממוקד, עשוי לשפר את איכות החיים של הילד, של הוריו ושל המשפחה כולה.

הגישה הטיפולית של מרכז "בינינו" הינה ראיה משולבת של הילד ומשפחתו, כאשר הפניה היא בהקשר לילדים ונוער והדרכת הורים. סוג הטיפול מותאם למצוקה שהוגדרה על ידי ההורים והילד/הנער. קיים מגוון של מענים טיפוליים למשל – טיפול פרטני,טיפול משפחתי, הדרכת הורים, טיפול זוגי וטיפול קבוצתי.

תחומי הפניה למרכז "בינינו " – מגוונים ונוגעים בכל תחומי החיים:

  • מצבים משפחתיים משבריים – בריאות,פרידות,גרושין,הבדלי גישות ,תקשורת
  • קשיים חברתיים-קושי ביצירת קשרים בינאישיים, בדידות,הסתגרות,הענות ללחצים חברתיים חיצוניים ועוד.
  • קושי במצבים רגשיים – פחדים,חרדות,מצבים הקשורים לתחושת בטחון ,דימוי עצמי,זהות מינית, ועוד.
  • קושי עם מסגרות – קשיי הסתגלות למסגרות חינוכיות ועוד.
  • קשיים הממוקדים בגוף– דימוי גוף והפרעות אכילה,שליטה בצרכים,קשיים בשינה ,כאבי גוף ללא הסבר פזיולוגי,תלישת שער ועוד.

במרכז "בינינו" יודעים כי לא להחליט על פנייה לטיפול. פעמים רבות מאד ההחלטה לפנות לטיפול מלווה בתהליכים ארוכים עד אשר מתגבשת לכלל החלטה.ההכרה במצוקה,הידיעה שכל מה שנעשה לא הקל במידה משמעותית על הקושי,ההודאה העצמית בקושי ,הנכונות לפנות ולהחשף בפני דמות טיפולית מקצועית – כל אלו הינם מעשה מורכב. אנו מכבדים תהליכים אלו ורואים בהם חלק חשוב בתהליך הטיפולי כולו. הקשר הטיפולי במהותו נועד לסייע תוך בניית אמון ,אמינות מקצועית ורגישות רבה ועדינות.

צרו עימנו קשר

צרו עימנו קשר ונחזור אליכם בהקדם.
גישור ולימודים: 054-2428088, גישור ותיאום הורי 054-4956773, לימודים והדרכה: 054-4768892
דוא"ל: [email protected]
או באמצעות מילוי הטופס הבא:

    שדות חובה למילוי: *