גישור לצורך עריכת הסכם שלום בית

AAA 5644אם את/ה/ם במצב או בצומת שבה עדין לא קבלתם החלטה לגבי עתידכם הזוגי ;

אם את/ה/ם עם חששות מהצעד הבא או מתגובת בן/בת הזוג מכל צעד שאתם עומדים לנקוט;

אם את/ה/ם במקום שבו להתנסות בחיים בנפרד מחד או בניסיון לשקם מאידך יש תפקיד בהליך קבלת ההחלטות;

אם את/ה/ם במצב שבו שני בני הזוג עם הרבה רצון טוב להגיע להסכמות של "ביחד או לחוד";
זה הזמן לקחת אחריות על המצב הקיים באמצעות תהליך בו ניתן יהיה לבחון את כל האפשרויות ולקבל החלטות שיסללו את הדרך לבחינת אפשרות לשלום בית כמו גם לפרידה מתוך מקום של וודאות ומציאת פתרון מראש לכל מקרה שיימצא כמתאים בהמשך, לרבות למקרה בו הניסיון לשלום בית יוביל להחלטה סופית להיפרד.

צוות המגשרות של מרכז ביננו: המגשרת רונית אסיה M.S.W, מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת בשיתוף עם המגשרת עורכת הדין שירלי סגל-שלף, מומחית בדיני משפחה , מתמחה בסיוע לבני זוג לגבש הסכם שלום בית המותאם לצרכיהם הייחודיים, וצופה את כל האפשרויות וההתפתחויות העתידיות, הן למקרה ששלום הבית יצלח והן חס וחלילה למקרה שיגיעו להבנה שברצונם להפרד זה מזו. הסכם זה מקבל תוקף של פסק דין ומייתר הצורך העתידי להתדיין בבית משפט לענייני משפחה ולפתוח תיק גרושין ברבנות.

בחירה לערוך הסכם שלום בית מסוג זה בהליך של גישור מעצימה את בני הזוג, את תחושת הביחד, מעניקה פלטפורמה רחבה ומחזקת לביסוס מערכת היחסים הנוכחית והעתידית, מאפשרת לכל מחלוקת פוטנציאלית לקבל מענה באווירה חיובית, תוך ביסוס וחיזוק האמון ההדדי ומייצרת ביטחון בקשר וביכולת הצדדים לייצר הסכמות בכל צומת אליה יגיעו בעתיד בדרכם המשותפת.

צרו עימנו קשר

צרו עימנו קשר ונחזור אליכם בהקדם.
גישור ולימודים: 054-2428088, גישור ותיאום הורי 054-4956773, לימודים והדרכה: 054-4768892
דוא"ל: [email protected]
או באמצעות מילוי הטופס הבא:

    שדות חובה למילוי: *