אודות הליך הגישור

אם אתם מתחבטים בשאלה איך להתגרש נכון ? מתי נכון להתגרש ? איך אומרים לבן הזוג שאני רוצה להתגרש ? אם אתם מתלבטים לגבי המשך הנישואין לעומת חיים בפירוד/ ניסיון לשקם ?

אם אתם מתלבטים לגבי אופן סיום הקשר הזוגי עם מינימום נזקים כלכליים רגשיים וכמובן לילדים ? מהי הורות משותפת ? כיצד מתחילים הליך בעת שמי מהצדדים רוצה להתגרש ? איך מקבלים גט בצורה מהירה ומכבדת בדרך של גישור משפחתי?

לכל השאלות האלה אנו עומדים לרשותכם בתהליך הגישור המתנהל במסגרת מרכז "בינינו".

זוגות רבים השוקלים פרידה וגירושין חווים תחושות סוערות של כעס, תסכול וכאב. הקושי להגיע להסכם גירושין/הסכם ממון במצב של זוגיות במשבר ,הינו בלתי נמנע , והאתגר הינו איך להתגרש בשלום ובצורה מכובדת ומכבדת.

מחלוקות בנושאים : הסכם ממון, הסכם גירושין, מזונות, מזונות אשה, משמורת משותפת, משמורת ילדים, הורות משותפת, הסדרי ראיה, חלוקת רכוש לפי חוק יחסי ממון וכל ענין נוסף העולה מהליך של גירושין בהסכמה, הינן רבות ומגוונות , והן לב ליבו של הליך גישור משפחתי.

במצב המשפטי הקיים הפיתוי של: פתיחת תיק גירושין ברבנות (בפועל בבית הדין הרבני) הינו רב, ויחד עם זאת הסכנה שצעד זה טומן בחובו רבה שכן מחבלת בסיכוי להגיע להסכם גירושין / הסכם ממון תוך זמן סביר ובמינימום קונפליקטים ועלויות כספיות.

גישור משפחתי במרכז ""בינינו" " מתבצע על ידי עורך- דין לענייני משפחה , המתמחה בהיבטים המשפטיים של הליך גירושין וילדים, בשיתוף עם מגשר גירושין מהתחום הטיפולי המתמחה בהיבטים הרגשיים/הפסיכולוגיים הנלווים לתהליך.

גישור משפחתי בדרך ייחודית זו מאפשר לבנות הסכמות בצורה משותפת ומכובדת, מאפשר להתגרש בדרך שקטה, דיסקרטית, הוגנת ומאוזנת ולהמיר את המצוקה בדרך חדשה של שיקום וצמיחה .

גישור משפחתי בדרך זו משמר בידי המגושרים את השליטה בתהליך ובתוצאותיו ואת היכולת להשפיע ולעצב באופן מירבי את עתידם, ומהווה חלופה לאופציה הנגדית- הכרעה שיפוטית ע"י שופט בבית משפט למשפחה או דיין בבית הדין הרבני.

מרכז ""בינינו" "באמצעות צוות ייחודי של מגשרים לגירושין : המגשרת רונית אסיה M.S.W, מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת בשיתוף עם המגשרת עורכת הדין שירלי סגל-שלף, מומחית בדיני משפחה, העוסקת בתחום למעלה מ-18 שנה, מציעים לכם שירות גישור משפחתי לגירושין המאפשר לזוגות להגיע להסכם גירושין / הסכם ממון באופן המיטבי.

AAA 5644

צרו עימנו קשר

צרו עימנו קשר ונחזור אליכם בהקדם.
גישור ולימודים: 054-2428088, גישור ותיאום הורי 054-4956773, לימודים והדרכה: 054-4768892
דוא"ל: [email protected]
או באמצעות מילוי הטופס הבא:

    שדות חובה למילוי: *