גישור גירושין ונישואין

AAA 5644זוגות רבים השוקלים פרידה וגירושין חווים תחושות סוערות של כעס, תסכול וכאב. הקושי להגיע להסכמות משותפות מעורר מתחים ומריבות המשפיעים לרעה על כל בני הבית. מחלוקות בנושאי הסכם הממון, מזונות, משמורת/הסדרי ראיה וחלוקת הרכוש מהווים בסיס להסלמה ולהחרפת האווירה הקשה.

אנחנו במרכז בינינו מאמינים ביכולת לבנות הסכמות בצורה משותפת ומכובדת, באפשרות להתגרש בדרך שקטה, הוגנת ושפויה ולהמיר את המצוקה בדרך חדשה של שיקום וצמיחה.

מרכז בינינו באמצעות המגשרת המוסמכת רונית אסיה M.S.W, מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת בשיתוף עם עורכת הדין שירלי סגל-שלף, מגשרת מוסמכת ומומחית בדיני משפחה, העוסקת בתחום למעלה מ-15 שנה, מציעים לכם שירות גישור לגירושין המאפשר לזוגות להגיע להסדר המיטבי.

לשירות יתרונות רבים:

  • תהליך קצר ומכובד החוסך זמן וכסף
  • מבוסס על שיתוף פעולה בין בני הזוג
  • מונע את הצורך בהתדיינות בבתי משפט
  • הסכם הגירושין נקבע בהסכמה משותפת של בני הזוג תוך יצירת וודאות לגבי תוכנו ומהותו
  • מביא בחשבון באופן מקסימלי את צורכי הילדים וטובתם ומצמצם באופן משמעותי פגיעה ברווחת הילדים
  • מאפשר קיום מערכת יחסים תקינה בין הצדדים גם בתום התהליך

הליך הגישור, המתנהל בצוותא ע"י שתי המגשרות הנ"ל, שבאות מהתחום המשפטי והטיפולי, נותן מענה לכל ההיבטים הקשורים בהליך הגירושין. באופן זה מתנהל ההליך בהתאם לצרכים של כל זוג, בקצב המתאים לו, ותוך פרק זמן ממוצע של כשלושה חודשים ניתן לסיים את כל ההליך ולאשר את הסכם הגירושין בבית המשפט, תוך חיסכון של אלפי שקלים לתא המשפחתי כמו גם תקופה ממושכת ומתישה של חוסר וודאות.

בנוסף לכך מרכז בינינו מעמיד לרשותכם צוות מקצועי ועתיר ניסיון, המורכב ממטפלים בעלי תואר שני ומעלה, בוגרי מרכזי ההכשרה המובילים בארץ, המתמחים בתחום. המטפלים הינם בני גילאים שונים ובאים מרקע חברתי ותרבותי מגוון.

אתם מוזמנים לפנות אלינו טלפונית לשיחה מקדימה בה נברר פרטים ראשוניים על מטרת הפניה. בהסתמך על הנתונים שהתקבלו נוכל להתאים את המטפל האופטימלי לכל פונה.

מרכז בינינו הוקם ומנוהל ע"י רונית אסיה M.S.W, מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת, יועצת תעסוקתית, בוגרת התכנית לגישות דינמיות בטיפול במבוגרים בבית הספר לפסיכותרפיה, בית הספר לרפואה, אוניברסיטת תל אביב ומתמחה בפסיכותרפיה זוגית, טיפול מיני והדרכת מטפלים בטיפול משפחתי.

המרכז מעניק למטופליו מטרייה מגוונת של שירותים טיפוליים אמינים ומקצועיים, המכוונת להגברת איכות החיים, בפריסה ארצית ותוך התחשבות ביכולתם הכלכלית של הפונים.

צרו עימנו קשר

צרו עימנו קשר ונחזור אליכם בהקדם.
גישור ולימודים: 054-2428088, גישור ותיאום הורי 054-4956773, לימודים והדרכה: 054-4768892
דוא"ל: [email protected]
או באמצעות מילוי הטופס הבא:

    שדות חובה למילוי: *